What Truly Made Mundo Go Mad

  Үзсэн тоо 53,173

GingerPale

5 жилийн өмнө

Don't forget to leave a comment on who you want to see next :D
Want to Partner with TGN? bbtv.go2cloud.org/aff_c?offer_id=26&aff_id=3934

Сэтгэгдлүүд
aaredx
aaredx 2 сарын өмнө
Knock knock Who's there? FIST PUNCH
Mista MUYAZZA
Mista MUYAZZA 3 сарын өмнө
69 comments ahaha no more 70 now coz a meeeee
Milk Teeth
Milk Teeth 3 сарын өмнө
I have no reason to comment I just wanna be the 69th comment
LinkMaster Power
LinkMaster Power 7 сарын өмнө
After you get beaten up 0:35
Liana Kinsey
Liana Kinsey 8 сарын өмнө
Buff mouse
mangrow
mangrow 8 сарын өмнө
Oh noes not bullies
Retro AJ
Retro AJ 10 сарын өмнө
I find it strange that this was made by a 19 year-old. It's not a bad thing. Just strange.
yejiuwu xo
yejiuwu xo Жилийн өмнө
Bro how is this video so unpopularr???
Frick School
Frick School Жилийн өмнө
Did Mundo....Just take drugs?
Sandvich Man
Sandvich Man Жилийн өмнө
Heroin solves your problems.
Sofía Adán
Sofía Adán Жилийн өмнө
I just love how he used the same sound for every video
HR Animated
HR Animated Жилийн өмнө
Hi, I am a 14 years old guy Who makes animations, and I wanted to ask you if you could see them please, I would get very happy.
Doid_
Doid_ Жилийн өмнө
After the bully said what’s wrong mundo can’t dodge a ball or whatever in my head I was saying “what’s wrong bully,can’t wear clothes?”
Nehemias Mulugeta
Nehemias Mulugeta Жилийн өмнө
Wow ginger you were also once just as bad as me at animating
Minccino or chi chi
Minccino or chi chi Жилийн өмнө
1:22 ahhahahahahhahahahahha!!!
CarlosT05 TH
CarlosT05 TH Жилийн өмнө
Oof
angelnot
angelnot Жилийн өмнө
“Mundo” means “World” in Philippines 🖤
Doid_
Doid_ Жилийн өмнө
hanenyther and Spanish
ABITUR SPANISCH
ABITUR SPANISCH Жилийн өмнө
"Mundo" comes from the Latin word "MUNDUS" and this word comes from the extinct Etruscan language, a very old language located in ancient Italy. That's why the word "mundo" exists in most Romanic languages.
Galley Artist
Galley Artist Жилийн өмнө
you are lucky to make a LoL video , i like LoL and Dota 2 , Keep it up !
Kaythleen L Santana
Kaythleen L Santana Жилийн өмнө
"""""Ginger pale"""" what the hell was that ??????
Jeffrey Lee
Jeffrey Lee 2 жилийн өмнө
But in the lore zac was a nice guy and just wanted to be human.
papper
papper 2 жилийн өмнө
Funny because Mundo means world in Spanish
Kitty and Blue
Kitty and Blue 2 жилийн өмнө
Cool
gm gm
gm gm 2 жилийн өмнө
Gingerpale you you've improved so much like a lot you,have no idea!
PracticallyCanadian
PracticallyCanadian 2 жилийн өмнө
Why the fuck did I get recommended this over 3 years after it was posted
Sapphire Kitten
Sapphire Kitten 2 жилийн өмнө
* stab * OOOOOGGGHHH
spicywatermelon
spicywatermelon 2 жилийн өмнө
Those are just steroids
Kyle Hollars
Kyle Hollars 3 жилийн өмнө
wow.... best video on this channel
I T3CHL1N I
I T3CHL1N I 3 жилийн өмнө
gingerpale my name is Jeff and I like your videos =3
Gavyn Hardison
Gavyn Hardison 3 жилийн өмнө
This is why bulling needs to stop
Pigeon
Pigeon 3 жилийн өмнө
This not true beacuse Zac is one of the nicest league champs, 0/10 (jk 10/10)
Kayla Jones
Kayla Jones 3 жилийн өмнө
I'm waiting this in 2017 rip
Lumi
Lumi 3 жилийн өмнө
Maaan you have improved lots.
Niicaus
Niicaus 3 жилийн өмнө
zac is a good guy
aaron jeffrey
aaron jeffrey 3 жилийн өмнө
brillliant work i have been watching you for a while you are really talented
yaicob.com
yaicob.com 3 жилийн өмнө
What is that intro music
Stemaa1
Stemaa1 3 жилийн өмнө
"Leeg contract" Are you Dutch?
Zorquax
Zorquax 3 жилийн өмнө
that dance ROFL
Ronee Gibbs
Ronee Gibbs 3 жилийн өмнө
Don't do drugs kids
BlackTrap
BlackTrap 18 өдрийн өмнө
Thenderskate 60 ok
Thenderskate 60
Thenderskate 60 Жилийн өмнө
But ur a kid.....
Panda Master
Panda Master Жилийн өмнө
Crack is whack
MeninoBambinoGaroto
MeninoBambinoGaroto 3 жилийн өмнө
Mundo is World in portuguese! THE WORLD HAS GOTTEN MAD
The Skaters
The Skaters 4 сарын өмнө
You're about 3 years too early.
NC Dois
NC Dois 6 сарын өмнө
@ABITUR SPANISCH dont say that for portuguese this is not romantic
Starry Afternoon
Starry Afternoon Жилийн өмнө
mundo also means world in the Philippines
ABITUR SPANISCH
ABITUR SPANISCH Жилийн өмнө
"Mundo" comes from the Latin word "MUNDUS" and this word comes from the extinct Etruscan language, a very old language located in ancient Italy. That's why the word "mundo" exists in most Romanic languages.
AlexTheComicNerd
AlexTheComicNerd Жилийн өмнө
mundo means world in spanish
Matteo Allegra
Matteo Allegra 3 жилийн өмнө
-Mundo, get to the office. -MUNDO WILL GO WHERE HE PLEASES!
rachparov
rachparov 4 жилийн өмнө
0:39 0:43 lol
League of Losers
League of Losers 5 жилийн өмнө
Jeff
League of Losers
League of Losers 5 жилийн өмнө
@Wally the Pickle Jeff
League of Losers
League of Losers 5 жилийн өмнө
@Wally the Pickle jeff
Job Lampje
Job Lampje 5 жилийн өмнө
haha
Spinning Demon
Spinning Demon 5 жилийн өмнө
BEST LEAGUE CHANNEL ATM NOT EVEN JOKING keep up the gud work bro
Sarawin Ongkapipat
Sarawin Ongkapipat 5 жилийн өмнө
Zac is good guy not bad
Dimitri argyroudis
Dimitri argyroudis 5 жилийн өмнө
Awesome!
GingerPale
GingerPale 5 жилийн өмнө
Thanks :D
2STROKE POWER
2STROKE POWER 5 жилийн өмнө
Riot jeff damn haha
Jan
Jan 5 жилийн өмнө
oh my god
B00ny
B00ny 5 жилийн өмнө
this is why im in elo hell
GingerPale
GingerPale 5 жилийн өмнө
Because RiotJeff sees nothing in you. You are nothing.
LMAO
LMAO 5 жилийн өмнө
Awesome
GingerPale
GingerPale 5 жилийн өмнө
Thanks :D
KnownAsOmega
KnownAsOmega 5 жилийн өмнө
Haha this is awesome!
Panda Master
Panda Master Жилийн өмнө
I also like how this is in more of the style of his original videos
GingerPale
GingerPale 5 жилийн өмнө
Thank you :)
they ain't payin for this
they ain't payin for this 5 жилийн өмнө
Happy X-Mas! :) Btw awesome video I Love That ending :D
ArkaZeen
ArkaZeen 5 жилийн өмнө
reupload? O;
GingerPale
GingerPale 5 жилийн өмнө
Yeah I thought the audio at the end was a little quiet, so I tried to make it a bit louder :) but yeah
Pop Culture
05:01
GingerPale
Үзсэн тоо 9сая
Among Us | Ultimate Cartoon Compilation
34:19
newgrounds
Үзсэн тоо 1,2сая
Scamazon Prime
19:49
Jim Browning
Үзсэн тоо 415мянга.
I figured out how to make Crystal Wings
20:37
Bobby Duke Arts
Үзсэн тоо 1,2сая
University (ft. Nevercake)
06:04
GingerPale
Үзсэн тоо 3,2сая
I Attempted a Speedrun (and got a world record)
14:32
Jaiden Animations
Үзсэн тоо 8сая
I Hate My Dad's Proudest Moment
08:08
It's Alex Clark
Үзсэн тоо 2,1сая
Colo(u)rs
04:10
GingerPale
Үзсэн тоо 4,6сая
What Would Happen If You Were Alone Forever? ft. GingerPale
04:12
Canadian Stereotypes (ft. Ivan Animated)
05:19
GingerPale
Үзсэн тоо 7сая
What Is A GingerPale?
07:00
GingerPale
Үзсэн тоо 4,6сая
Go Outside (ft. Nevercake)
02:26
GingerPale
Үзсэн тоо 3,5сая
Scamazon Prime
19:49
Jim Browning
Үзсэн тоо 415мянга.
I figured out how to make Crystal Wings
20:37
Bobby Duke Arts
Үзсэн тоо 1,2сая
EVERY DAY AMONG US MINI-IMPOSTOR LIFE ANIMATION
3:42
Hornstromp Games
Үзсэн тоо 4,8сая
The Crown Season 4 | Official Teaser | Netflix
1:46
Netflix UK & Ireland
Үзсэн тоо 1,7сая
The Hobbit: The Desolation of Smaug Pitch Meeting
6:48
Screen Rant
Үзсэн тоо 553мянга.
Stuntmen React To Bad & Great Hollywood Stunts 22
14:47
Corridor Crew
Үзсэн тоо 1,2сая
AMONG US FAIL, a Cartoon Parody of Among Us
10:20
Gonzossm
Үзсэн тоо 332мянга.
TERRIFIED (ATERRADOS) Ending Explained (2017)
20:27
FoundFlix
Үзсэн тоо 522мянга.